Fredag.

Då var det fredag =)
Skriv ju aldrig så mkt igår.
hade inte så mkt tid till att skriva och så.
skulle ha skrivit imorse men det hann jag aldrig göra.
så det får bli nu i stället. Vad som hände igår och idag.

Varför jag aldrig skriv igår,
var för att jag var i plugget, och efter plugget.
så träffa jag mitt hjärta <3 och dom bästa :D
Sen var jag på¨tuna park också
så såg min dag ut. :P

Idag så har jag vart på praktik.
Nu är det inte många dagar kvar tills den är över =(
Men ändå skönt slippa gå upp så tidigt.
Efter praktiken så åkte jag hem åt lite mat.
Sen åkte jag till brorsan och svägerskan och prinsessan.
Lekte lite med henne och gosa så klart .
Så idag fick faster se hennes tänder hon har fått fyra stycken nu =)
Efter brorsan så åkte jag hem, för att duscha och göra mig klart.
Sen hängde jag med morsan farsan syrran och prinsen och handla.
sen var jag tvungen att åka hem igen hade glömt saker hemma.
och innan jag åkte iväg och träffa dom bästa så vart det bus och gos med prinsen min <3
Sen när min vän kom och hämta mig så står han vid fönstret och säger där är mosters T.......
haha är bara så gullig och sen säger han att han vill följa med oss och så. Och att det också är hans T....
Sötare än han kan man inte bli. Efter jag hade träffat dom bästa en stund , så åkte jag till mitt hjärta. <3
Kan ju inte vara utan han.Sitter just nu hos hjärtat mitt. Och ska snart sova så fort jag är klar här.
Fast hjärtat fastna vid tv idag igen. haha alltid han. Får se när jag kommer tillbaka imorgon.
Blir nog gaska sent. det beror på om vi ska åka dit eller inte. haha.
Men nu har jag väl inte så mkt mer att säga. Mer än att jag är dö trött har vart vaken sen 4 eftersom man börjar 5. Och snart blir det säng. Men innan det så måste man ju borsta tänderna . haha :P



Heeeeeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0