Måndag

Sorry för en dålig uppdatering ihelgen,
men har inte vart hemma nåt har vart med mitt hjärta hela helgen, <3 =)
Så nu passar jag på att bloggar medsan jag inte är med hjärtat mitt.


Idag är det måndag.
Det innebär praktik, kommer sluta mkt tidigare idag,
för ska på nåt skit med skolan så måste vara med :/
men de känns i alla fall skönt då får man ju sluta lite tidigare från praktiken,
men innan jag ska till skolan så måste jag hem och så kanske hinner slänga in ett inlägg då igen.
Sen efter det skitet med skolan så ska jag träffa mitt hjärta.
Och sen dom bästa :P

Idag kommer det hända.
kan inte säga än vad som kommer att hända idag.
kommer säga sen idag vad det är, jag lovar.



Nää om man ska ta och börja och göra sig klar,
för praktiken börjar ju om sådär 40min.


Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0