=P

JA, nu har man kommit hem efter en lång dag.
Först så har man vart på praktik.
Sen har man var på ett möte.
Efter mötet mötte jag upp dom bästa.
För att göra den dära saken jag har pratat om.
Tänkt att jag gjorde det . Är så jävla stol över mig och min trogna vän T.
Ja, det är så att vi har tagit hål i tungan :P haha
Det var det som skulle hända idag.
Sen har jag även träffat mitt hjärta. <3 gud vad han gör mig glad.
Han trodde verkligen att vi skulle banga på att ta hål.
Men det gjorde vi inte. Så kom precis hem från mitt hjärta.
Så det blir bara att hoppa in i duschen och sen sova.
har vart vaken länge idag, det är också en dag imorgon med.
Imorgon så är det plugg som gäller :(

Ha en bra kväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0