Torsdag.

Då var det torsdag, men det känns som lördag.
Men det är bara torsdag. skönt då är men lång ledig =)
Igår träffa man dom bästa :P var ute på krogen men det sög som bara den.
Krogen börjar bli sämre och sämre nu för tid.
Det är aldrig rolig att gå ut. Det är roligare och sitta hemma och dricka än att gå ut.
Efter krogen så träffa jag hjärtat mitt <3 =)
Ska träffa han idag med :D Kommer väl säker att vara med han hela helgen =)
Ska bli så mysig att vara med hjärtat mitt. Saknar han redan fast han åkte för några timmar sen.
Men så kan det vara.

Och igår var det bara en månad kvar =)
Sen smäller det. STUDENTEN =D
Längtar som bara den.

Nää, nu har jag inte tid att skriva mer.
Ska iväg innan hjärta kommer tillbaka.

Heejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0